Dag 15 - 05-09-2022 - Halmstad - Varberg

5 september 2022 - Varberg, Zweden

Dag beste volgers,

Hoe maken jullie het. Hier gaat het nog uitstekend. Ben verwonderd dat ik mij zo fit voel. Hopelijk blijft dat zo. Het was een mooie zonnige fietsdag zonder speciale gebeurtenissen. Toen ik van  hotel Continental wegfietste heb ik nog speciaal enkele foto's van de rode loper gemaakt, als aandenken. Het verschil  is groot, nu zit in een eenvoudig hostel vlakbij het centrum van Varberg. Ik ontmoette ook nog Tom uit Hamburg. Hij heeft hartproblemen en mocht niet meer mountainbiken dus maakt hij een vierdaagse  trip. In Falkenberg dat ligt aan de Atran rivier, vond ik een erg mooi parkje bij de kerk. Een ideale plaats voor mijn middag pauze. Varberg ligt kort bij de zee. Ik ga er seffens nog naartoe wandelen of fietsen. Hier heb je in het centrum veel gezellige winkels. Voor morgenavond heb ik een kamer gevonden op een oude boot.  Hij ligt kort bij de vertrekplaats van de ferry naar Frederikshaven. Kan handig zijn op woensdag morgen.

Voila, slaap lekker en tot morgen,