Rik delbroek

Foto’s:
686

Over mij

Vanaf mijn pensioen ( 60 jaar ) maak ik ieder jaar een fietsavontuur van +- 4 weken door Europa : naar Compostella,  naar Griekenland en Rome, van Nice naar Malaga, via Duitsland, Tsjechië en Slovenië naar Venetë, door de Pyreneeen in Spanje naar Portugal, naar 35 Hanzesteden tot de Oostzee, Zuid-Engeland, Corsica  enz ...

Over mijn reis

Op 28 aug. 2023 vertrek ik voor mijn 13de fietsreis naar Hongarije. Ik vertrek vanuit Regensburg en volg de LImesroute, de meest noordelijke grens van het Romeinse Rijk. Ik volg de Donau en bezoek de steden Wenen, Bratislava en Boedapest. Vervolgens gaat het door de Poesta dichtbij de Roemeense en de Servische grens en bezoek  Oradea (Roemenie) en Subotica (Servië). Dan naar het Balatonmeer en vervolgens via Sopron terug naar Wenen.

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden.