Dag 23 19-09-2023 Keszethely - Szombarthely

19 september 2023

Dag beste volgers ,

Regen 's morgens en hevig onweer 's avonds. Ze zeggen dat je het weer krijgt dat je verdient . Vanmorgen was het , door de hevige regen, moeilijk om de goede route te vinden. Uiteindelijk heb  dan een uitgetekend fietspad gevonden, dat mij helaas door een verlaten natuurgebied loodste . Na een zware, moeilijke klim over lange hellingen kwam ik doodop terecht in een  klein dorpje. Een passant toonde mij op de kaart de weg naar Zalaszanto en Sumeg . Sumeg wordt gedomineerd door een imposante burcht uit de 13de eeuw. Dan via de drukke 84 naar Sarvar. 15 km voor mijn eindbestemming werd ik verrast door een hevig onweer met veel gedonder. In geen tijd stonden de straten blank. Na 40 minuten schuilen kon ik doorfietsen . Ik zit in een kamer met drie bedden en kan vannacht even wisselen. Morgen fiets ik het laatste traject in Hongerije, naar Sofon.

Een fijne, droge maar gezellige avond.

Tot morgen,

Rik

1. Julia hellinx:
    20 september 2023
    Mooie foto’s Rik na een moeilijke rit . Nog wat doorbijten.Voor morgenuren fijne fietstocht en goed weer. 👍🍀👋☕️🍻
  2. Ria Willems:
    20 september 2023
    Mooie verhalen en foto's nog veel fijne dagen gewenst.
    Jan & Ria
  3. Hellinx mieke:
    20 september 2023
    Hallo Rik morgen weer beter weer hopelijk en geniet nog van de mooie omgeving.
    Grtjes Mieke