Dag 12 08-09-2023 Esztergom - Boedapest

8 september 2023 - Boedapest, Hongarije

Hallo volgers,

Een zottekot was het vandaag. Het is moeilijk en gevaarlijk om naar Boedapest te fietsen. De wegen zijn  in erg slechte staat met gaten, bulten  en spleten. De ganse dag druk en snel verkeer en bijna geen fietspaden buiten korte trajecten die plots stoppen en je weer tussen het verkeer droppen. Ik heb het overleefd, dat is het voornaamste. Ook heb ik het centrum tweemaal doorkruist omdat ik verkeerd was gereden. Het enige lichtpuntje is het kasseien stadje Szentendre. Ik hoop er enkele foto's van te kunnen doorsturen, als de wifi sterk genoeg is. Het was vandaag weer zonnig en warm (31°).

Ik wens jullie ook een fijne warme vrijdagavond en tot morgen,

Rik

1. Thieu:
    8 september 2023
    Hallo Rik. Vandaag samen met Harie een fietstochtje langs de Maas gemaakt, alles vlak, langs dorpjes met leesbare namen zooals Meeswijk,Stokkem enzo....kan natuurlijk niet tippen aan die mooie foto's die je stuurt. Maak er verder
    nog een fijne trip van en tot ...... Groetjes van Christiane en Thieu
  2. Hellinx mieke:
    9 september 2023
    Dag Rik
    Ik geniet elke dag van uw fietstochten van de mooie foto’s die ge
    Doorstuurt. Hopelijk blijft het weer goed. Ik kijk weer uit naar de volgende dag. Nog een fijne en rustige reis en geniet er van.