2023 : Rik fietst naar Hongarije

22 juni 2023 - Opglabbeek, België

Beste Volgers,

Het jaar is weer voorbij en het  begint weer te kriebelen om terug vertrekken !!! Dit jaar gaat mijn fietstocht naar het voor ons toch nog onbekende Hongarije: het land met een verleden van Mongoolse en Turkse overheersingen en de dubbelmonarchie met Oostenrijk, het land achter het ijzeren Gordijn, het land van de Poesta en het Balatonmeer,  het land van de Donau met zijn prachtige hoofdstad Boedapest, het land van modderbaden en zijn pikante Hongaarse goulash … kortom een land om te ontdekken. Op maandag 28 augustus 2023 fiets ik naar Aken en neem de trein naar Regensburg. Ik volg de Donau naar de steden Wenen, Bratislava en Boedapest. In Roemenië bezoek ik  Oradea en vervolgens Subotica, een van de mooiste steden van Servië. Via de steden Szeget, Baja, Pécs, Keszthely aan het Balatonmeer en Sopron fiets ik terug naar Wenen. Jullie kunnen mij altijd volgen op rikdelbroek.reislogger.nl. Ik hoop de jullie er ook van zullen genieten en gaan dromen om zelf op pad te gaan!!!

Tot later,

Hartelijke groeten,

Rik

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ida Capasso:
    22 juni 2023
    Succes Rik. Ik kijk er nu al naar uit om jouw verhalen te lezen 😊
  2. Kellens Rita:
    22 juni 2023
    Heel veel succes Rik
    Kijk er al naar uit om je verhalen telezen
    En vooral naar je foto's
    Groetjes Rita en Louis
    30 juni 2023
    Leuk je reis mee te volgen . Succes .grtjs
  5. Hellinx mieke:
    30 augustus 2023
    Ik was een beetje telaat,maar ik wil je toch nog een fijne fietstreis wensen..

Groetjes Mieke